Ki jár jobban? Az optimista vagy a pesszimista?
2014. április 03. írta: Lane

Ki jár jobban? Az optimista vagy a pesszimista?

1Ha megkérdezem tőled, hogy optimista vagy pesszimista vagy-e, biztos gyorsan meg tudod rá mondani a választ. Én nagyon sokáig pesszimista voltam. Azt gondoltam, hogy a világ nem támogató, az emberek rendszerint füllentenek és hazudnak, a pénz csak a rafináltaknak jár, a házasság és a család csak egy tiszavirág életű valami, ami csak feladások árán működik.

Aztán egyszer megismerkedtem egy lánnyal, aki akkor tanulta ki a talpmasszázs fortélyait, és mint kis talpú jó alany, részese lehettem a tanulási folyamatának, s vele együtt tanultam én is. Természetesen én nem a reflexzónákat magoltam be, én lelki útravalót kaptam tőle minden alkalommal.

Életem egyik legizgalmasabb szakasza volt, megtanultam látni, és nem csak nézni. Amikor felismertem, hogy az életem nem csak a régen megszokott negatív programokkal működhet, akkor a pesszimista gondolataimat tudatosan pozitív érzelműre változtattam. Az elején nehéz volt, de megérte.

Te hogy állsz a világ dolgaihoz?

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr806944783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása