A súlypont megtalálása
2015. március 20. írta: Lane

A súlypont megtalálása

Tegnap nagyszerű napom volt. Március 29-én Budapesten tartom az Életöröm tréninget és ezért dr. Léderer András - a Thermo Kft alapítója és vezetője - meghívására a tréning helyszínére, a SúlyPont Rendezvényterembe látogattam. A beszélgetés kapcsán érintettük a boldogság fogalmát, a felelős élet pilléreit, és az én helyemet az Életöröm programban. A boldogság megtalálásának módszeréről szóló beszélgetésünkről kisfilm is készült, amit hamarosan közzé is teszek.

Egy kapcsolódási pont van köztem és a Thermo Kft között.  Ez a kapcsolódási pont pedig egy csodás mosolyú, kedves nő, akinek a neve is különleges: Drixler Imola. Imolát a Boldognak lenni projekt kapcsán ismertem meg. Ha vannak véletlenek, akkor azért, ha nincsenek véletlenek, akkor pedig azért sodort össze bennünket az élet, hogy tanuljunk egymástól.  Mindenesetre hálás vagyok érte, sokat tanultam a délelőtt folyamán.

Imolán keresztül ismertem meg Andrást, aki egy pozitív kisugárzású, világlátott, letisztult értékrenddel bíró férfi.  Amikor az irodájába értem, magával ragadott a helyből áradó pozitív energia, a szabadságot és erőt sugárzó képek, dísztárgyak által pedig egy teljesen új világba csöppentem. Távol az áskálódásoktól, irigységtől, pesszimizmustól túlfűtött világtól, közel a súlyponthoz.

Köszönöm mindenkinek a munkáját, aki részt vett a videó elkészítésében. Napjainkban igazi kincs a motivált és pozitív hozzáállású emberek társaságát élvezni. 

A képen Andrást és engem láthattok:

thermo.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr127284601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása