Ez az az erő, ami bennünk van...
2014. szeptember 22. írta: Lane

Ez az az erő, ami bennünk van...

gyasz_feldolgozasaAz élet írja a legszebb, legfordulatosabb történeteket, és amennyire az én életemben, úgy jól tudom, hogy máséban is jelen vannak a nehézségek, a feladatok, amik arra várnak, hogy megoldjuk őket. Olykor sírva, olykor könnyedén, de nem tudjuk megspórolni, hogy ne kelljen szembe nézni az élet ijesztő dolgaival.

Egy olyan nőtől kaptam visszajelzést a munkámra, az életemre, akiről pontosan tudom, hogy nagyon kegyetlen feladatokkal kellett megküzdenie az elmúlt években. Férje meghalt, egyedül maradt a kisgyermekeivel. Jól állja a sarat, hihetetlen erős akaratereje van, nagyon bízik abban, hogy minden okkal történik vele, velük. Hisz abban, hogy ettől erősebbek lesznek, és ez a tapasztalás valami jóhoz vezeti őket. Most megint megmérettetésre került a sor. Olyan ütést kapott, amire soha nem számított. A csalódást megszenvedte, az órákon át zúduló könnyei segítettek neki tisztábban látni.

Tudom, hogy erős nő, képes felállni. Köszönöm neki, hogy oly sok embernek példát mutat.  Azt is tudom, hogy mindenkiben megbújik az az erő, amire ő már rátalált.

Csodálattal tölt el, hogy még ebben a nagyon nehéz helyzetében is tudott szívmelengető mondatot küldeni felém:

"Nelli! - mondja - a könyvedből merítettem erőt. Ahogy olvasni kezdtem, kikapcsolt, elterelte a figyelmemet, és nekem pont erre volt szükségem. Hogy szárnyalni kezdjen a gondolatom - pozitív irányba. Ma már nem sírtam. Azért sem térek le az utamról."
Én köszönöm.

 

Kép: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr636944875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása