Növeljük az életörömünket - egy új programot hozok Nektek!
2014. október 24. írta: Lane

Növeljük az életörömünket - egy új programot hozok Nektek!

csak21nap

Egy kicsit el vagyok havazva, mert egy új kampányba kezdtem. Ez egy olyan program lesz, ami a jelentkezők, a programban résztvevő emberek életét megváltoztatja. Nem nagy szavak ezek, nem mézesmadzag vagy ámítás, egyszerűen egy olyan 21 napos otthon végezhető tréning, amit bárki könnyedén be tud építeni az életébe. Én már elvégeztem, tapasztalatból írom.

A Boldognak lenni című könyvben írtakhoz tökéletesen illeszkedik. Nem ráépülő modell, de az eddigi olvasói visszajelzések alapján úgy látom, nem volt hiába való, hogy összegyűjtöttem benne az előremutató, pozitív változást hozó életmód/szemléletváltó módszereket. Nagyon örülök, hogy hasznotokra vált, megérte a belefektetett energiát, tanulást.

Az új programra a honlapon kell majd jelentkezni, a linket természetesen a megfelelő időben meg fogom osztani a Facebookon, a hírlevélben és itt is.

Nem vagy feliratkozva a hírlevelünkre? Itt megteheted! ===> KATT IDE!

Szóval, hamarosan jelentkezem, addig is legyen boldog napunk! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr236944893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása