5 azonnal kezdhető párkapcsolat - javító lépés
2016. március 23. írta: Lane

5 azonnal kezdhető párkapcsolat - javító lépés

hazassagitanacs.jpgA klienseimtől gyakran hallom, hogy úgy érzik, szeretik a párjukat, nincs sok nézeteltérés közöttük, még sincs semmi szikra, semmi pezsgés körülöttük. A kérdésük, hogy mit tudnának tenni azért, hogy valamennyit visszacsempésszenek a régi szerelmes, érzelmileg fűtött hangulatból. 

Ahhoz, hogy vissza tudjuk hozni a régi hangulatot, hasznos megnézni, hogy milyenek is voltunk akkoriban. Mit gondoltunk magunkról, a társunkról, a párkapcsolatról, úgy általában. Ez után megvizsgálhatjuk, hogy mi az, amiben most másképp viselkedünk, milyen gondolataink vannak most. És utána jön a munka, hogy összhangba kerüljünk újra.

Néhány segítő kérdés a feltérképezéshez:

  • Mit gondoltam magamról, milyennek láttam magam, mikor megismerkedtem a párommal? Mit gondolok most magamról?
  • Milyen embernek láttam a páromat, amikor megismertem? Milyennek tartom őt most?
  • Milyen volt vele összebújni régen? Milyen érzés most?
  • Mit vártam egy párkapcsolattól a kezdetekkor? Mit várok el tőle most?
  • Mit voltam hajlandó megtenni a kapcsolatért régen? És mit vagyok hajlandó most?
  • Mit tettem régen, hogy a páromat boldognak lássam? És mit teszek most?
  • Mit tettem régen, hogy jól érezzem magam a bőrömben? És mit teszek most?

 

Eltérő válaszok születtek? Ezek összhangja csak rajtad múlik, és nem a párodon. Haladjunk tovább!

 

Ha a válaszok után gyakorlati módszereket keresel, akkor jó szívvel ajánlok most néhányat, amit azonnal elkezdhetsz, hogy építs a kapcsolatodon.

1, Minden nap sorold fel a párod jó tulajdonságait, s minden nap mondj is el legalább egyet neki. Dicsérd őt!

2, Minden nap öleld meg a párod, és közben érezd, hogy milyen jó, hogy veled van.

3, Érdeklődj a munkájáról, hobbijáról, kérdezd meg, hogy mi foglalkoztatja!

4, Kérdezz rá, hogy milyen közös időtöltés tudja kikapcsolni, feltölteni őt és valósítsátok meg.

5, Fordíts időt arra, hogy kipihent és feltöltődött legyél, mert csak abból tudsz adni más számára, ami benned van. Kedvetlenül, pesszimistán, sérelmekkel telve nehéz lesz szeretetet sugároznod mások felé.

Úgy érzed, hogy csak rád hárul a kapcsolat javítása? Igazságtalan?
Te vagy az, aki boldog kapcsolatban szeretne élni, és csak magunkat vehetjük rá a változásra. A párunk akaratát nem befolyásolhatjuk, ezért kár arra várni, hogy őt megváltoztassuk. Nem fog menni. Viszont ha látja, tapasztalja a változást, könnyebben be fog tudni kapcsolódni, hogy viszonozza neked a szeretetet, a kedvességet.

Szerintem az már önmagában dicséretes, hogy érdeklődsz a párkapcsolat-javító technikák iránt. Szurkolok Neked, hogy olyan párkapcsolatot alakíts ki, amiben jól érzitek magatokat.

Ma vagy hátralévő életedben a legfiatalabb. Használd jó dolgokra a gondolataidat!

További önbizalom - növelő, párkapcsolat - javító írásért kattints a blogra!

Laskai Nelli
házassági tanácsadó, életöröm tréner,
a Kezdj el élni! Életöröm programok,
Boldognak Lenni Könyvek szerzője (Összhangban lenni, Boldognak lenni, Két férfi között)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr158519912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása