Itt a jel, amire vársz: Nem fog csak úgy az öledbe hullani.
2015. október 15. írta: Lane

Itt a jel, amire vársz: Nem fog csak úgy az öledbe hullani.

jokedvgyakorlat.jpgA lányomtól hallottam egy telefonos alkalmazásról, ami napi üzeneteket dob fel, ha rákattintasz. Gondoltam jó muri lesz, kipróbálom én is, hogy mit üzen ma az univerzum.  Vizionáltam, hogy milyen klasszul felmelegíti majd a lelkem egy személyre szabott „Nárcisz” üzenet, de a gép a legnagyobb valóságot dobta ki nekem:

„Nem fog csak úgy az öledbe hullani.” Köszönöm.

Nem is tudom, hogy miért vártam simogatást a tükör helyett. A simogatás odakötne, ahol éppen vagyok, de egy ilyen üzenet, vagyis, ha az üzenet tartalmát átültetem a mindennapjaimba, akkor egészen messzire repíthet.  És ez a lényeg.

Gyakran mondják, hogy mindenért meg kell dolgozni, meg, hogy mindennek ára van, és bizony ez el is tántoríthat valakit attól, hogy megvalósítsa az álmait. Ha nincs elég önbizalma és bizalma az élethez, akkor gondolhatja, hogy a belső békével, egészségben, bőségben élés csak a kiváltságosoknak jár. Akik bőségesen megfizetnek érte az élet valamelyik területén. Ha gazdag, akkor biztosan romokban fog heverni a szerelmi élete, ha szép családja van, akkor biztosan anyagilag leég. Tévesen felmerül az is, hogy csak azoknak jut a jó életből, akik jó helyre születtek, akiknek a szüleik jól helyezkedtek a rendszerváltás alatt, akiknek már a dédapja is multimilliomos volt… Ezer kifogás van arra, hogy az ember miért ne kezdjen valamit a félelmével, miért ne alakítson ki új szokásokat, miért ne tegyen a vágyaiért.  

Egy ismerősöm egyszer azt mondta, hogy az embert az álmai nagysága mutatja meg. A hitét, a bátorságát, a kitartását, az élethez való hozzáállását. Akkor nehezemre esett egyetérteni vele, de beláttam, igaza van. 

Van egy jövőképem, ami felettébb izgalmas, és amit tiszta szívemből várok, hogy megvalósuljon. Érzésekhez és nem tárgyakhoz köthető. Egy beteljesülés, amit szeretnék átélni úgy, hogy hátradőlök a székemen, elégedetten mosolygok és visszagondolok az útra, ami idehozott. A sok tanulásra, az álmatlan éjszakákra, az elutasításokra, a próbálkozásaimra, a kitartásomra, az apró örömökre, amik erőt adtak, hogy végigcsináljam.

A legszebb, hogy mindezt ma is megtehetem és meg is teszem. Hátradőlök, mosolygok és visszatekintek az elmúlt éveimre. Elértem, amit két éve kitűztem magamnak. Volt benne küzdelem, feladás, újrakezdés, sírás, nevetés. De most hátradőlhetek. Megcsináltam.

De nem állhatok itt meg, mert az életem megy tovább. A régi vágyaim eddig tudtak hozni, ma már az újakra kell koncentrálnom. Egy emelettel feljebb jutottam, most más lépcsőfokok vannak előttem. De tudom, hiszen az elmúlt éveim ezt bizonyítják, hogy bár semmi nem fog csak úgy az ölembe hullani, de képes vagyok tenni érte. Mint ahogyan te is, és mindenki más.

Hogy mit kell hozzá? Csak hit, bizalom és tündérpor bátorság.

 

Jut eszembe: Neked vannak vágyaid, álmaid, amikért dolgozol? 

 

További életminőség-javító tippért kattints a blogra!

 Laskai Nelli
házassági tanácsadó, a Kezdj el élni! Életöröm program,
a Boldognak lenni című életmódkönyv és a Két férfi között című naplóregény szerzője

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr267969717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása