Kérdezz - felelek lehetőség! Rád is gondoltam.
2016. április 09. írta: Lane

Kérdezz - felelek lehetőség! Rád is gondoltam.

638fa16376c8170bb0bc5656773f2aaa.jpgSzívesen válaszolok a párkapcsolati elakadásokkal, az életöröm apadásával kapcsolatos kérdéseitekre, amit eljuttathattok hozzám e-mailben (info@boldognaklenni.hu).

Terveim szerint minden hét elején videó bejegyzés készül a válaszokból (név nélkül).

Példa témakörök:
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
* elhanyagol a párom
* nem tudok felnézni a társamra
* boldogtalan vagyok otthon/munkahelyen
* nem értek szót a társammal
* nem tudok megbocsátani
* megcsaltak / megcsaltam 
* stresszoldás
* nem tudom, mi az életem célja
* stb.

Szeretettel várom a kérdéseket!

A bejegyzésben nem jelenik meg a beküldő neve.

Csak bátran! Ma vagyunk a hátralévő életünkben a legfiatalabbak. Éljünk a mai nap lehetőségével.

A bejegyzés trackback címe:

https://laskainelli.blog.hu/api/trackback/id/tr438581182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása